ویاگرا طبیعی و گیاهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشکلات زناشویی و راه حل آن و آدرس zanashoeiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 13
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 74
:: بازدید سال : 225
:: بازدید کلی : 970

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرسش و پاسخ مشکلات زناشویی و حل آسیب های رابطه ای

ویاگرا طبیعی و گیاهی
یک شنبه 10 فروردين 1399 ساعت 11:31 | بازدید : 141 | نوشته ‌شده به دست مشاور | ( نظرات )

تحقیقات نشان می‌دهد که اختلال نعوظ هر ساله زندگی بیش از 12 میلیون مرد در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر چه فراوانی این مشکل با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد، اما محدود به افراد مسن نیست. جایگزین‌های بسیاری برای ویاگرا وجود دارد که می‌تواند علائم اختلال نعوظ را بهبود بخشند یا معکوس نمایند.

هندوانه به جای ویاگرا اصل :

هندوانه حاوی مقادیر بالایی از لیکوپن است، ماده ایکه یک رنگدانه قرمز (موجود در گوجه فرنگی) است . این ترکیب به افزایش میل جنسی ،افزایش جریان خون دراندام های جنسی کمک می کند. همچنین هندوانه برای هیدراتاسیون که در مقاربت اهمیت دارد مفید است . یکی از مهمترین توصیه های متخصصان طب سنتی برای تقویت قوای جنسی و درمان مشکل کم توانی جنسی برای زنان و مردان مصرف هندوانه است.

تاثیر زنجبیل برای رفع مشکل نعوظ
یکی دیگر از گیاهان دارویی معروف برای رفع مشکل نعوظ ، زنجبیل یا زنجفیل می باشد.ریشه این گیاه دارویی خاصیت تحریک کننده سیستم عصبی ، افزایش میل جنسی و افزایش کیفیت اسپرم دارد و می تواند برای درمان مشکل نعوظ نیز مورد استفاده قرار گیرد . برای این منظور می توانید دمنوش زنجبیل تهیه کرده و کمی عسل طبیعی به آن اضافه کرده و روزی یکبار بنوشید .طرز تهیه دمنوش زنجبیل چندین با در همین سایت آموزش داده شده است که می توانید از بخش جستجوی سایت برای مطالعه کردن آنها استفاده کنید.


آجیل کاج یا همان دانه کاج بهترین جایگزین قرص ویاگرا اصل :اول ازهمه باید بدانید آجیل کاج حاوی مواد مغذی سالمی است که می توانید در وعده های غذایی بگنجانید ؛ آیا می دانید که آجیل کاج حاوی مقدار زیادی زینک است که تاثیر فوق العاده ای در افزایش میل جنسی دارد به گفته کارشناسان آجیل کاج توان و میل جنسی را درآقایان و خانم ها بالا می برد.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: